Obnovení provozu městského úřadu

Městský úřad Bechyně obnoví svou činnost od 20. dubna 2020 ve standardním rozsahu za současného dodržování zvýšených hygienických požadavků. Úřední hodiny se tak vrací do režimu před vyhlášením nouzového stavu.

Nadále platí všechna hygienická opatření, která mají za cíl minimalizovat možnost šíření nákazy onemocnění COVID-19. Žádáme veřejnost, aby se při návštěvě úřadu řídili všemi zveřejněnými informacemi a pokyny.V rámci jednotlivých pracovišť je nutné nadále dodržovat všechna pravidla vyhlášená usnesením vládou v souvislosti nouzovým stavem.

I nadále doporučujeme omezit osobní kontakt veřejnosti s úředníky na nezbytně nutnou dobu, upřednostňovat písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné, avšak při současném umožnění osobního kontaktu klientům v úředních hodinách platících před vyhlášením nouzového stavu, pro podání žádosti využívat přednostně pracoviště podatelny (přízemí budovy MěÚ).

Při osobním kontaktu pak používat ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa), jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének. Dodržovat odstup mezi osobami alespoň 2 metry. Při vstupu do budovy (kanceláře) či při odchodu použít dezinfekci rukou.


Vytvořeno 16.4.2020 14:36:38 | přečteno 551x | frantisek.stach
 

Městský úřad Bechyně

nám. T. G. Masaryka 2
391 65 Bechyně

tel.: +420 381 477 010
e-mail: posta@mestobechyne.cz
datová schránka: sshbg5j 
č. účtu: 19-0701467359/0800 

Další kontakty

Úřední hodiny

úřední dny:
pondělí, středa: 7.00-11.00, 12.00-17.00

mimo úřední dny je úřad otevřen takto:
(doporučujeme si schůzku předem domluvit)

úterý, čtvrtek:  7.00-11.00, 12.00-15.00
pátek:  7.00-11.30

 
load