Omezení rozsahu úředních hodin

V souvislosti s přijatými krizovými opatřeními vlády ČR se s účinností ode dne 23. listopadu 2020 od 00:00  do dne 12. prosince 2020 do 23:59  rozsah úředních hodin Městského úřadu Bechyně omezuje

takto:

  • Pondělí: 12:00 – 17:00 h
  • Středa:    12:00 – 17:00 h

Vyzýváme občany, aby zvážili nezbytnost návštěvy úřadu. Doporučujeme upřednostnit písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním ve všech případech, kdy je to možné. Příjem veškerých dokumentů bude probíhat pouze prostřednictvím pracoviště podatelny.

V případě potřeby je rovněž možné příslušného zaměstnance úřadu kontaktovat k dohodnutí schůzky prostřednictvím podatelny na tel.: 381 477 010, emailu: posta@mestobechyne.cz , nebo využít kontaktů uvedených na www.mestobechyne.cz

Vytvořeno 22.10.2020 12:58:05 | přečteno 496x | frantisek.stach
 

Městský úřad Bechyně

nám. T. G. Masaryka 2
391 65 Bechyně

tel.: +420 381 477 010
e-mail: posta@mestobechyne.cz
datová schránka: sshbg5j 
č. účtu: 19-0701467359/0800 

Další kontakty

Úřední hodiny

úřední dny:
pondělí, středa: 7.00-11.00, 12.00-17.00

mimo úřední dny je úřad otevřen takto:
(doporučujeme si schůzku předem domluvit)

úterý, čtvrtek:  7.00-11.00, 12.00-15.00
pátek:  7.00-11.30

 
load