Elinka

Elinka

V roce 1896 bylo započato s přípravou projektu železničního spojení Tábor – Bechyně. Původně navrhovaný parní pohon byl zásluhou „českého Edisona“ Františka Křižíka změněn na elektrický, a tak se trať stala první elektrifikovanou železnicí na území Rakouska – Uherska.

Trať původně končila před Bechyní na starém nádraží, po dokončení mostu přes Lužnici v roce 1928 byla prodloužena až do města.


Elinka

Elinka

Elinka

 
Elinka

Elinka

 
Interiér historického vozu

Interiér historického vozu

 
Interiér historického vozu

Interiér historického vozu

 
Interiér historického vozu

Interiér historického vozu

 
Elinka2022 (17).jpg

Elinka2022 (17).jpg

 
Elinka2022 (51).JPG

Elinka2022 (51).JPG

 
Elinka2022 (36).JPG

Elinka2022 (36).JPG

 
Elinka2022 (60).JPG

Elinka2022 (60).JPG

 
120 let.jpg

120 let.jpg

 
 
Vytvořeno 5.5.2015 19:23:20 | přečteno 2811x | libor.benda
load